Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2012 13:00 - Лятото - Време за сеитба?
Автор: radosvetagiuleva Категория: Бизнес   
Прочетен: 671 Коментари: 0 Гласове:
1



Едни вземат дълга почивка...това отваря възможности за други...! Мравка или щурец през лятото? Вие решавате!

Какво по-удобно време от ваканциите, за да изготвите стратегията си за развитие на фирмата Ви? Или стратегия за задържане на настоящите ви клиенти и реализация на допълнителни продажби. Стратегия за задържане и мотивация на персонала?

Народът го е казал: Посей, за да пожънеш!

Анализирайте профила на настоящите си клиенти, за да разграничите различните типове: посетители на сайта, които само кликат; силно заинтересувани; стари; нови; възползващи се само от промоции...Може да се базирате на няколко критерия за анализа: последна реализирана покупка; честота на покупките; брой покупки; сума на покупката. Дори и да не сте специалист в статистиките, с малко желание ще успеете да направите ефикасен анализ.

Визуализирайте цикъла на живот на един клиент и изгответе план за действие – например:

     Привличане на нови клиенти? Канали?

     Подтикване на клиентите да купят? – специални оферти? Промоции на сайта Ви? Игри-конкурси?

     Благодарност след първата покупка

     Предоставяне на промоции за следващи покупки

     Проучване на удовлетвореността на клиента

     Благодарност след посещение на сайта или поредни покупки

     Регулярни обаждания; имейлинги към клиенти с цел трайно установяване на бранда, създаване и задържане на лоялните клиенти

     Подарък `Честит рожден ден!`

Запишете се за семинар свързан с горепосочената тема, за да научите повече: http://www.kemoko.com/seminari/seminari.php




Гласувай:
1
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radosvetagiuleva
Категория: Бизнес
Прочетен: 15954
Постинги: 11
Коментари: 0
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930